به گزارش «قدس آنلاین»، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کرد: ارزیابی و رتبهبندی اپراتورهای ارایه دهنده ADSL براساس نظرسنجی از ۳۵ هزار کاربر سرویس اینترنت پرسرعت (ADSL) و با هدف ایجاد فضای رقابتی سالم و شفاف در بین اپراتورها و ارتقای سطح کیفی و کمی این سرویس ها انجام شده است.
حسین فلاح جوشقانی معاون نظارت و اعمال مقررات این سازمان گفت: فرآیند نظرسنجی تلفنی از مشترکین اپراتورها و سطحبندی آنها به تفکیک استان و انتشار نتایج آن همزمان با روش های الکترونیکی و پیامکی در سال جاری نیز به صورت مستمر ادامه دارد.
وی درباره نحوه رتبهبندی اپراتورها اظهار کرد: اپراتورها با توجه به میزان امتیاز رضایتمندی کسب شده از مشترکان در پنج سطح دستهبندی میشوند که براساس آن امتیازهای ۹۰ تا ۱۰۰ سطح یک، ۸۰ تا ۹۰ سطح دو، ۷۰ تا ۸۰ سطح سه، ۶۰ تا ۷۰ سطح چهارم و با کسب ۶۰ امتیاز سطح پنج را کسب میکنند.
سطحبندی اپراتورهای ارایهدهنده خدمات اینترنت پرسرعت (ADSL) به تفکیک استان های کشور در زمستان سال ۹۵ را در اینجا میتوانید ببینید.
نظر شما